Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Τσουρεκάκια χωνάκια με Nutella


Υλικά:

1 βούτυρο γάλακτος

1 κουτί γάλα Νουνού ή Βλαχας

4 φακελάκια μαγιά

500 γρ ζάχαρη

Ένα κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις

Βανίλια για το άρωμα

4 αυγά σε θερμοκρασία δωματίου.

Μισό κουταλάκι αλάτι.

Για την γέμιση Nutella

Εκτέλεση:

Αρχικά σε μία κατσαρόλα ζεσταίνω το βούτυρο να λιώσει αλλά προσέξτε όχι να κάψει.
Αφού σβήσω την φωτιά ρίχνω το γάλα και ανακατεύω.
Έτσι πέφτει και η θερμοκρασία του λιωμένου βουτύρου
Προσθέτω τα αυγά και δύο κουταλιές της σούπας από την ζάχαρη και το αλάτι.
Ανακατεύω με ένα σύρμα μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
Προσθέτω 2-3 βανίλιες ή ένα κουταλάκι αν χρησιμοποιώ υγρή.
Ανακατεύω και πάλι και τέλος προσθέτω την μαγιά.
Σκεπάζω την κατσαρόλα μου και αφήνω να ενεργοποιηθεί ή μαγιά.
Θέλει περίπου μισή ώρα.
Θα το καταλάβεις από τις φούσκες που θα δημιουργηθούν.
Στον κάδο του μίξερ έχω ρίξει κοσκινισμένο το αλεύρι μου και το έχω ανακατέψει με την υπόλοιπη ζάχαρη.
Όταν το μείγμα της μαγιάς είναι έτοιμο το προσθέτω στο αλεύρι και το ζυμώνω.
Προσοχή δεν θέλει πολύ ζύμωμα το τσουρέκι μας.
Ή ζύμη μας θα κολλάει λίγο αλλά έτσι πρέπει να είναι.
Την αφήνω σκεπασμένη στο μίξερ μέχρι να διπλασιαστεί σε όγκο. Θέλει περίπου 1- 1,5 ώρα , ανάλογα πόσο ζεστό είναι το σημείο που έχουμε το ζυμάρι μας.
Όταν φουσκώσει το ζυμώνουμε ξανά ελάχιστα , ίσα που να κάτσει το ζυμάρι μας. 
Το αφήνω άλλη μισή ώρα ώρα.
Βουτυρώνω τα χέρια μου και παίρνοντας κάθε φορά λίγη από την ζύμη πλάθω ένα κορδόνι και το τυλίγω γύρω από το βουτυρωμένο χωνάκι μου   όπως στην φωτογραφία και τα τοποθετώ σε απόσταση το ένα από το άλλο σε ένα ταψί με λαδόκολλα.
Τα αφήνω περίπου  μισή ώρα να φουσκώσουν τα αλείφω με αραιωμένο αυγό και τα ψήνω στους 165 βαθμούς αερόθερμο μέχρι να ροδίσουν ( περίπου 20 λεπτά)
Τα αφήνω να κρυώσουν λίγο, αφαιρώ το χωνάκι και ότα κρυώσουν καλά τα γεμίζω με την βοήθεια ενός κορνέ με Nutella.
Μπορείτε να τα γεμίσετε και μα μαρμελάδα ή ακόμη και με κρέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: